tisdag 22 april 2008

Pay it forward

”I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don´t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog.”

Hittade det här på en annan blogg alldeles nyss och tyckte att det lät kul!

Så, de tre första som lämnar en kommentar här, kommer att få en hemmagjord present av mig, under förutsättning att de publicerar samma text på sin egen blogg!

2 kommentarer:

Nettan sa...

Klart jag inte kan motstå detta! Va kul! Tack för din kommentar i min gästbok. Tittar in ibland för att se vilka fina saker du gör!

kram Anette

Hello sa...

Hej!

Jag vill vara med!

Vad kul att du var in på min blogg och lämnade avtryck så jag kunde hitta till dig! Jag kommer att återkomma!