lördag 16 augusti 2008

Segt...

Här blir inte mycket producerat just nu... Kroppen har sagt stopp (diskbråck och förmodligen en fotfraktur oxå). Igår började jag litet försiktigt komma igång med yogan igen. Alla krafter går annars åt till vardagsbestyr och att sysselsätta barnen. (Och kroppen är fullproppad med diverse narkotiska preparat för att hålla mig uppe...)


Det är ju endast några dagar kvar på sommarlovet, så här är ändå fullt ös! Vi gör en del små dagsutflykter. Då blir dagarna roligare, både för barnen och mig. Dessutom skingrar det tankarna från oro och smärta.


Idag har vi varit ut till Färsna Gård på veterantraktorutställning. O älskar traktorer. Största behållningen måste jag ändå säga var att bli upphissad i en kran - 80 meter upp i luften. Häftigt!


Ska snart kunna visa några nya roliga saker här, mycket som nästan är färdigt - både sytt, virkat och smycken. Hav tålamod!

2 kommentarer:

Mille Wulff sa...

Idag hittade jag hit från skaparstigen tror jag det var. Trevlig blogg du har, hit kommer jag flera gångar. Har du virkat det fina pärlarmband??? Du är välkommen till min blogg
www.mullemoose.blogg.se
Ha det gott önskar Mille

hea sa...

Tack! Jo, visst är det jag som virkar pärlarmbanden! Ska absolut kolla in din blogg! Tar det i morgon, det börjar bli så sent och vi har haft såå sena kvällar(nätter) denna vecka...