söndag 25 maj 2008

Äntligen är väskan klar!!!


Oj, vad jag har slitit med denna väska!
Vännen L tyckte så mycket om väskan jag sydde till mig själv och önskade sig en likadan. Inga problem, tyckte jag. Klart att jag syr en till.

Ville göra några små förbättringar på hennes. Min är rätt så sladdrig, så den här är fodrad med vliselin och dessutom har den fått ett par innefickor.

Har även lagt ner litet mer energi på mönsterpassningen.

Dragkedjan ville jag oxå få dit litet snyggare. Fick dessutom sy litet för hand, för att få det som jag ville...

Men hu, vilket jobb det blev. Har väl även litet större krav på mig själv, då jag syr åt andra.

Är nu så less, att det lär dröja ett bra tag innan jag syr någon väska igen.








2 kommentarer:

Skaparstigen sa...

Vilket snyggtyg! Och vilken välsydd väska. Den borde ju kompisen gilla.

Naíma´s sa...

vad kul att du lämmnade en kommentar hos mig, så att jag kunde hitta hit. Har kikat på dina alster. Jättefina saker! Gillar verkligen dina armband.