tisdag 6 maj 2008

Många järn i elden och alltför litet tid... och ork...


Just nu pågår så många projekt här, att jag inte vet vilket jag ska ta tag i först... Här ett litet beställningsjobb: ett armband - och för ovanlighetens skull - till en man. Kul! Hoppas att han ska bli nöjd.
Sen är det virk-, stick- och syarbeten på gång i en enda salig blandning. Måste försöka att avsluta, innan jag börjar på fler...
Ikväll har jag varit på bio med vännen M, vilken jag skämtsamt brukar kalla min stadigaste date. Vi såg "Himlens hjärta" och jag konstaterade, som jag brukar, att "hur har folk tid och ork att vara otrogna? Själv har jag knappt tid eller ork att vara trogen..."

2 kommentarer:

Skaparstigen sa...

Coolt! Ser avancerat ut.

hea sa...

Nej då, det är rätt så enkelt. Fast, å andra sidan, det är ju allting när man väl lärt sig det...
Första varven är knepigast, sen går det lättare.
/Hea