måndag 10 november 2008

Pulsvärmare och armband

Vännen M ringde och undrade ifall jag var sjuk, eftersom det var dåligt med blogginlägg här. Känner mig manad att skriva något idag. Har helt enkelt varken haft tid eller ork. Har varit litet skruttigare i ett par veckor. Lägger dessutom just nu mycket tid på yogan. Den har fått gå före hantverk och pysslande ett tag. Därför har jag även tackat nej till att delta i julmarknaden, men lovat att komma igen nästa år!



Pulsvärmare behöver jag i detta höstrusk!
Stormen viner utanför, regnet piskar ner...
Frusen som jag är, bär jag nästan alltid pulsvärmare under vinterhalvåret.

De här är stickade jag i ett skojigt italienskt garn som jag köpte på någon tidigare Symässa. Den här gången hann jag inte dit. Hade gärna gått både på Symässan och även Allt för Hälsan-mässan, men just nu räcker, som sagt, inte riktigt tiden till.


Ett armband till. Det här har inte fått något lås ännu, men det ska dit ikväll.

3 kommentarer:

Fotograf Jenny Thörnberg sa...

Jättfin pulsvärmare, älskar garnet, funderar oxå på att plocka fram alla garnen nu när vintern har smygit sig på.

Mille Wulff sa...

Läcker pulsvärmare. När det är så här november-ruggigt skulle man ha en heldräkt i sånt :-)

Kristina sa...

Gillar pulsvarmaren! Behavs verkligen i hostrusket!