måndag 10 november 2008

Rufus i höstlöven




7 kommentarer:

Skaparstigen sa...

Väldans söt hund ni har!

hea sa...

Mmm... jag vet! Han är som en go nallebjörn! Men ni skulle bara veta hur busig han är oxå! Han är ju endast 7 månader...

frisky frog sa...

Höstrufs! Ser härligt ut.

Anonym sa...

Hejsan!
Så fint pyssel du har gjort! Det där italienska garnet ser jättemysigt ut!
Pulsvärmare är nog inte så dumt.

Själv har jag börjat sticka på en tröja till min sambo i gråmelerat garn, han fryser så =)
När jag beställde det garnet så skickade dom med ett paket garn, gratis. Det är 1/2 kg, men jag vet inte vad jag ska göra med det. Det är svart i grunden och med typ lila "prickar" i på tråden...Svårt att förklara hihi...

Så gosig han är Rufus! Och jo, jag vet hur busiga de är, hmmm Izor är är ju lika "gammal" som din vovve. Kör mycket hjärngympa med honom nu för att hålla honom lite lugnare!

Vi tänkte börja ensamträna honom också, men det är inte det lättaste med honom. Det är något han har svårt för, om det så bara rör sej om nån minut, men skam den som ger sej! Jag skjutsade min sambo till jobbet förut, det tog 10 minuter och denna gången gick det jättebra! Så det är kul när det går framåt...

Sköt om dej i ruskvädret!!

Kramis

Kristina sa...

Jattegullig valp! En "vill ha"-valp!

Anonym sa...

Heej!
Kikar in för att önska dej en skön vecka!!

Kramisar

Anonym sa...

Hoppas att allt är gott med dej!
Lämnar bloggen ett tag, jag ska till fastlandet på söndag, till FMC, för en ny medicinsk bedömning.
Har lite ångest både för resan med färjan och vad det är för läkare man ska träffa denna gången, seriös eller inte?

Må så gott! Kramis