måndag 27 oktober 2008

Yoga och inbjudan till julmarknad

Häromdagen damp det ner en personlig inbjudan till mig att delta i en julmarknad. Har inte ens tänkt tanken tidigare. Men det kanske vore skoj?



Har börjat fundera litet på vad jag i så fall ska ta med till försäljning och om jag hinner tillverka tillräckligt med saker tills dess! För hjälp så tiden springer iväg!



Mycket av min tid går nu åt till yogan. Ju mer jag lär mig, desto mer vill jag veta! Känner att det är en av de saker jag vill ägna mig åt ännu mer i framtiden! Yogar en timme om dagen hemma och går dessutom regelbundet på yogaklasser/kurser varje vecka.



Drömmen är att kombinera yogan med hantverk och skapande. Har 1000 idéer! Minst! om hur det ska gå till. Tänk om ändå dygnet hade fler än 24 timmar...

2 kommentarer:

Kristina sa...

Vad lycklig du kan vara som får en inbjudan att vara med på en julmarknad! Jag har anmält mig till en, men fick bara en reservplats.

Gulligan sa...

kul med julmarknad!!Dina armband skulle sälja bra:)