torsdag 3 juli 2008

Blommor!



Häromdagen knackade det på dörren och utanför stod en kille som påstod att han skulle leverera blommor till mig! Jag trodde nog först att han måste åkt fel, men på adresslappen stod mycket riktigt mitt namn. Kunde inte begripa vem som skulle skicka blommor till mig eller varför. (Ingen födelsedag i sikte än på länge.)


Vecklade upp papperet och den här vackra buketten visade sig! Läste på det lilla kortet som fanns med... Och tänk! Blommor från min chef!!! "Glad sommar önskar B" stod det. Blev så rörd att jag nästan började gråta. Här går jag hemma och är sjukskriven sedan ett bra tag. Dessutom jobbar jag hos en stor arbetsgivare, vilket brukar göra att man är rätt anonym. Och ändå! Vilken underbar människa till chef jag har! Tänk att det finns såna! Hon förgyllde verkligen min dag! (Jag ringde henne givetvis på en gång och tackade!)


Inga kommentarer: