söndag 21 september 2008

Födelsedagspresenter!

Fick klart några födelsedagspresenter i helgen. De ska nu postas respektive överlämnas till födelsedags"barnen".









I övrigt har det inte blivit så mycket gjort här. Två av tre barn är sjuka i någon form av evighetshosta och maken bygger hus och spelar...


Ikväll kom iallafall jag och maken iväg på bio. Kors i taket! Det var en evighet sedan vi gjorde något tillsammans, bara vi två. Vi såg Mamma Mia - jag för andra gången och L första. Den är underbar, den filmen! Får se om jag hinner se den en tredje gång nu i veckan. Den ska visst gå till och med torsdag på biografen här.

2 kommentarer:

Mille Wulff sa...

Fina presenter, önskar jag snart fyllde år ;-)
Kanske man ändå ska se Mammamia, gillar ju Meryl Streep mycket.
Skickar ett "litet rött paket med vita snören" idag, hoppas det funkar!

Skaparstigen sa...

Så fint! De där kassarna verkar ju alla få till så snyggt, men jag ska bara göra det, och det, och det innan jag provar. Men nån gång så...

Och ett sån armband till! Jag har använt mitt jättemycket och fått flera komplimanger.